Opredelitev izobraževanja na daljavo je zelo ohlapna in domala vsak, ki piše o tem, pojem opredeljuje po svoje. Večina pri tem izhaja iz petih značilnih razlik, ki  izobraževanje na daljavo ločujejo od klasičnega izobraževanja,ki jih je leta 1990 opredelil Keegan:*

 

  • Učitelj in udeleženec sta pretežni del izobraževalnega procesa prostorsko in/ali časovno ločena (v nasprotju s klasičnim neposrednim izobraževanjem iz oči v oči). 

  • Za pripravo, organizacijo in izpeljavo izobraževanja je zadolžena določena organizacija (v nasprotju s samoizobraževanjem).

  • Izobraževalni proces se izvaja z različnimi tehnologijami, ki premostijo oddaljenost obeh subjektov izobraževanja (v nasprotju s klasičnim izobraževanjem, kjer takšna tehnologija ni potrebna).

  • Učna komunikacija je dvosmerna in omogoča udeležencu, da enakopravno posega v učni proces (v nasprotju s klasično enosmerno učno komunikacijo).

  • Izobraževalni proces se izvaja individualno (v nasprotju s klasično razredno organizacijo).

  • Možnost  sodelovalnega učenja, kar omogoča uporabo sodobnih socialnih omrežij. 

___________

* Keegan, Desmond (1990). Foundations of distance education. Routledge. London and New York.

(Skupno 589 obiskov, današnjih obiskov 1)